Nejnovější články

3 tipy pro podzimní motivaci

9. 9. 2019   PhDr. Vojtěch Bednář

Začíná podzim; fáze roku, ve které na řadu z nás přichází únava a splín. Přitom právě nyní řada firem „honí termíny“, a tedy potřebuje maximální výkon.  Jak v tomto období motivovat zaměstnance?

Podpora inovací

2. 9. 2019   Mgr. Petr Hlušička

Zavedenou praxí pro podporu inovací je systém bonusů a odměn, které mají za cíl pracovníky přimět k návrhům a celkově zvýšení počtu zlepšováků. Velmi často se, ale setkáváme s tím, že se jedná pouze o velké množství nevýznamných inovací nebo naopak množství návrhů je mizivé. Na jaké bázi můžete tedy inovace ve firmě postavit? Zkuste poskytnout primárně prostor a čas.

Jak nepřijít o kreativní tým?

26. 8. 2019   PhDr. Vojtěch Bednář

Máme kreativní tým, který se v současnosti blíží dokončení práce na stěžejním projektu, v jehož rámci vytvořil produkt. Poté, co svou práci dokončí, bude produkt potřeba udržovat. To je kvalifikovaná práce, ale již ne kreativní, nýbrž rutinní. V současnosti tuto „údržbu“ není možné delegovat na nikoho jiného, ale přípravu týmu na ni  jsme podcenili, a pro jeho členy týmu je práce na udržování produktu tzv. pod úroveň. Obáváme se, že reálně hrozí, že o některé z nich přijdeme, a ztratit větší část týmu by byla katastrofa. Co dělat dál?

Knihy

Image
Image
Image
Image

Odborníci Firemního sociologa

Image

PhDr. Vojtěch Bednář

Sociolog, konzulant vedení a firemní komunikace, lektor a spisovatel

Image

PhDr. Jan Drahoňovský

Psychologické poradenství v rámci firmy i osobního života, školení, semináře

Image

Mgr. Petr Hlušička

Odborný psycholog zabývající se především aplikovanou psychologií v oblasti lidských zdrojů.


© 2019 Firemní sociolog | ISSN 1805-6520