Užitečné informace
Pět tipů na prosazení změn u zaměstnanců
7. 4. 2015 PhDr. Vojtěch Bednář
Potřebujete u svých zaměstnanců prosadit změnu? Potřebujete, aby se přizpůsobili novým podmínkám, které pro ně nemusí být příjemné? Očekáváte houževnatý odpor? Seznámíme vás s pěti tipy, které jej pomohou překonat.
Jak podpořit kreativitu
30. 3. 2015 Mgr. Petr Hlušička
Tvořivost nám umožňuje dosahovat nových, originálních výsledků, popřípadě nám pomáhá řešit problematické situace. Existuje mnoho způsobů, kterými nám pomáhá v našich životech či profesích. Každý člověk je schopen být kreativní, ale ne vždy v sobě nalezne odvahu či inspiraci k ní. Pojďme si říct, jak můžeme tuto vnitřní sílu podpořit.
5 tipů pro lepší vztahy v týmu či na pracovišti
23. 3. 2015 PhDr. Vojtěch Bednář
Chcete zlepšit vztahy v týmu? Žádné rychlé a spolehlivé řešení jak to udělat neexistuje. Pokud se ale budete snažit dodržet několik jednoduchých zásad, podstatně k nim přispějete. Nejsou obtížné, a až na výjimky nebolí.
Mezikulturní komunikace ve firemní praxi
16. 3. 2015 Mgr. Petr Hlušička
Ve firemní praxi se již běžně setkáváme s odlišnými kulturami a přicházíme do styku nejen s příslušníky sousedních zemí. Naopak se stále častěji můžeme setkávat s lidmi z mimoevropských kultur. To sebou nese samozřejmě řadu úskalí, které musíme brát v potaz a být na ně připraveni.
Management působivosti # 2 (Taktická příprava)
9. 3. 2015 PhDr. Jan Drahoňovský
Většina lidí postupuje ve svém sociálním životě zcela nahodile, tzn. nemají ani ponětí, co v tom konkrétním setkání chtějí docílit. A pak se diví, že vše dopadá jinak. S lidmi samotnými není špatně vůbec nic. Chybí jim jen taktický záměr...
Jak ustát změnu k horšímu
2. 3. 2015 PhDr. Vojtěch Bednář
Naši manažeři měli na poměry výborné podmínky. Bylo toho více, ale nejdůležitější bylo nadstandardní ohodnocení a výkonnostní bonusy. Nyní o ně přišli, a zdá se, že o řadu z nich přijdeme my. Co můžeme dělat?
Závislost na práci
23. 2. 2015 Mgr. Petr Hlušička
Přestože se může zdát, že termín závislost na práci (workoholismus) může být pouze negativním označením pro člověka, který je výkonově orientovaný a je motivovaný dosahovat vysokých pracovních výsledků, tak se jedná o velmi vážný zdravotní stav.
PŘÍPADOVÁ STUDIE: Konflikt vedení a zaměstnanců
16. 2. 2015 PhDr. Vojtěch Bednář
Co dělat, když mají zaměstnanci o koncepci firmy jinou představu než vedení? A jak reagovat na hrozící vzpouru? O tom píšeme dnes v naší případové studii.
Management působivosti # 1 (Zen každodennosti)
9. 2. 2015 PhDr. Jan Drahoňovský
Chcete si osvojit dovednosti, které by vám prudce zvýšily vaše schopnosti prodat váš produkt? Prodat sám sebe při přijímacích pohovorech? Zvýšit počet lidí, kteří se s vámi budou chtít kamarádit a lépe prosadit u druhých lidí své záměry? Kdo by nechtěl, že?! A přitom stačí správně používat řeč svého těla, kterou máme ve své základní výbavě…
HR a sociální sítě
2. 2. 2015 Mgr. Petr Hlušička
Sociální sítě se ukazují jako silný obchodní a personální nástroj. Jejich využití po nás požaduje nejprve výběr vhodných sítí a následně odpovídající formy a způsobu použití, tak aby to přinášelo hodnotu pro organizaci. To vyžaduje důkladné pochopení klíčových výhod a úskalí sociálních médií a efektivního řízení jejich využití v rámci organizace.