Nejnovější články

Vedení porady

25. 10. 2021   Mgr. Petr Hlušička

Velké množství porad je vnímáno jako neefektivní, ztráta času nebo zatěžující. Na vině bývá jejich neefektivní a nesystematické řízení. Současně se setkáváme s tím, že vedoucí a klíčoví pracovníci tráví téměř polovinu svého času na poradách. A většina tohoto času je vnímána jako ztrátová a zbytečná. Co je tedy důležité mít na paměti při řízení porady?

Zavádění systému a motivace personálu

18. 10. 2021   PhDr. Vojtěch Bednář

Informační systém, databáze, logistická aplikace, CRM nebo dokonce SAP. To vše jsou složité systémy, s nimiž musí pracovat uživatelé, kteří je často nechtějí. Jak přesvědčit personál, aby se zaváděním „systému“ neměl problém?

Komunikace změn ve firmě

11. 10. 2021   Mgr. Petr Hlušička

V okamžiku, kdy ve firmě či v rámci týmu očekáváte nebo plánujete významné změny, tak přichází čas připravovat vhodnou komunikační strategii. Nezáleží na tom, zda jsou pozitivní či negativní, vždy musíte brát ohled na lidi a zavčasu začít vysvětlovat, být připraven na reakce nebo korigovat nevhodný průběh.

Knihy

Image
Image
Image
Image

Odborníci Firemního sociologa

Image

PhDr. Vojtěch Bednář

Sociolog, konzulant vedení a firemní komunikace, lektor a spisovatel

Image

Mgr. Petr Hlušička

Odborný psycholog zabývající se především aplikovanou psychologií v oblasti lidských zdrojů.


© 2021 Firemní sociolog | ISSN 1805-6520