• About us
  • 2. 9. 2012  

    Jeden z našich zaměstnanců vytrvale ignoruje příkazy svého nadřízeného. Neposlouchá, odmítá s ním komunikovat. Je to člověk, kterého bohužel nelze snadno propusit. Jak tuto situaci řešit?

    odpovídá: PhDr. Vojtěch Bednář

    Dobrý den,

    v každém případě je potřeba s dotyčným člověkem navázat kontakt a zjistit, proč se chová právě takto. Pokud toho není schopen jeho nadřízený, možná by stálo za to, kdyby jej oslovil jiný zaměstnanec a pokusil se od něj zjistit příčinu jeho chování. Také by jej mohl vhodným způsobem upozornit na to, že jeho chování může být škodlivé nejen jemu a jeho nadřízenému. Není-li to možné v práci, mohl by se o to pokusit "na neutrální půdě", nebo při setkání mimo běžné pracoviště.

    Přihlásit odběr na LinkedIn

    PhDr. Vojtěch Bednář

    PhDr. Vojtěch Bednář

    Specializuji se na otázky vedení, motivování, řízení lidí ve firmách, vytváření a udržování firemní kultury. Pracuji s manažery a vedoucími pracovníky na všech úrovních a pomáhám jim pracovat s lidmi. Efektivně, smysluplně a přátelsky.

    více o autorovi
    články autora

    Mgr. Petr Hlušička

    Mgr. Petr Hlušička

    Odborný psycholog zabývající se především aplikovanou psychologií v oblasti lidských zdrojů.

    více o autorovi
    články autora

    PhDr. Jan Drahoňovský

    PhDr. Jan Drahoňovský

    Psychologické poradenství v rámci firmy i osobního života, školení, semináře

    Témata: Komunikační pasti a bariéry, přesilové hry a manipulace, stresové zatížení, propojení práce a osobního života, existenciální dilemata apod.

    více o autorovi
    články autora

    Mgr. Jakub Oliva, LL.M.

    Mgr. Jakub Oliva, LL.M.

    Jako advokát s výlučnou specializací na pracovní právo jsem s našimi klienty absolvoval nespočetně kontrol ze strany inspekce práce, stejně tak jako mám za sebou nepřeberná jednání s odborovými organizacemi a soudní řízení týkající se pracovního práva (pracovní úrazy, nemoci z povolání, odstupné, neplatné výpovědi a okamžitá zrušení, spory z kolektivních smluv, diskriminace, náhrada škody aj.).

    více o autorovi
    články autora


    © 2024 Firemní sociolog | ISSN 1805-6520