Články PhDr. Vojtěcha Bednáře

Uvádíme vzdělávání do praxe

4. 4. 2016   PhDr. Vojtěch Bednář

„Absolvovali jsme velice zajímavé školení o tom, jak máme řídit lidi. Všem se to líbilo, ale že by se to ve skutečnosti začalo používat, to ne. Ani nevím proč, asi jsme moc specifičtí“.  Zažili jste něco podobného? Pak vězte, že specifičtí nejste!

Tři tipy pro efektivnější komunikaci ve firmě

14. 3. 2016   PhDr. Vojtěch Bednář

Chcete, aby vaše organizace pracovala lépe? Existuje celá řada možností, jak podpořit komunikaci v ní. Seznámíme vás s tím, co pro to můžete udělat – s co nejmenším úsilím a co nejefektivněji.

Je správné být předvídatelný?

7. 3. 2016   PhDr. Vojtěch Bednář

Mnoho vedoucích a manažer se obává, že když budou pro své podřízené snadno čitelní, budou brzy obcházeni. Vedoucí pracovník ani manažer ale nejsou vězeňskými dozorci – i když si tak někdy mohou připadat.

Magická síla talismanu

22. 2. 2016   PhDr. Vojtěch Bednář

Někdy je to nejlepší, co můžete udělat pro svého podřízeného, když mu dáte do rukou kouzlo. Dokonce, i když na ně nevěří on, ani vy sami.

Měníme chování benefitem

25. 1. 2016   PhDr. Vojtěch Bednář

Dělají vaši lidé něco jiného, než by měli? Možná, že se je snažíte trestat, ale to nepomáhá. Změny chování někdy dosáhneme daleko lépe dobře zvoleným benefitem.

Tři tipy pro lepší vedení – v novém roce

4. 1. 2016   PhDr. Vojtěch Bednář

Nový rok je skvělá příležitost udělat změnu. Pokud ale nechcete, aby změna skončila stejně, jako většina předsevzetí, tj. zapomenuta, je lepší, když se nejedná o revoluci, ale spíše o několik menších úprav svého chování. Rádi vám dnes nabídneme tři tipy, jam změnit své vedení v novém roce tak, aby bylo efektivnější.

Přání od poradců Firemního sociologa

21. 12. 2015   PhDr. Vojtěch Bednář

Vážení manažeři, jednatelé, majitelé, vedoucí, ředitelé, členové představenstev. A další naši čtenáři. Přejeme vám touto cestou šťastné a veselé vánoce. A hodné lidi…

kolik stojí poradenství?

14. 12. 2015   PhDr. Vojtěch Bednář

Poradenská podpora v oblasti vedení, managementu vztahů a komunikace ve firmě je komerční služba, jako každá jiná. Je v zájmu klientů, ale i poskytovatelů udržet jí v rozumných mezích, ale současně nerezignovat z požadované kvality. Kolik stojí poradenské služby?

Zpětná vazba v poradenství

30. 11. 2015   PhDr. Vojtěch Bednář

Říct konzultantovi, jak jsme spokojení s jeho prací je stejně důležité, jako naslouchat jí. Jak funguje zpětná vazba v našem odborném poradenství a vzdělávání? A k čemu slouží?

PŘÍPADOVÁ STUDIE: člověk s neoprávněnou výhodou

23. 11. 2015   PhDr. Vojtěch Bednář

Jakub patří k osmičlennému týmu rovnocenných kolegů. V pohyblivé složce mzdy má ale vždy o 20% více, než ostatní. Tak to trvá již šestým rokem. Své výhody se odmítá vzdát. Co s ním? Dozvíte se v naší případové studii


© 2024 Firemní sociolog | ISSN 1805-6520